top of page
Cracked Earth

Blog

Marketing za telebane na 20.straneh- a res ne bi kdo napisal te knjige?



Ko je prišla druga korona pošiljka in smo ostali doma sem si rekla, no, pa da se podam na pot izobraževanja in spoznavanja osnov marketinga. Dandanes najdete na spletu poplavo ponudb. V tem času je na razpolago ogromno brezplačnih in plačljivih seminarjev. Ni da ni.

Za mano je sedaj 2 meseca izobraževanja in vam lahko malo predstavim tehnike...vsaj toliko, kolikor jih je moj zakrneli um pri 57. letih sposoben dojeti. Naj poudarim, da nas sedaj uči mlajša generacija. Njim je to tako kot dihanje. Del življenja. Samo po sebi umevno. Logično. Uporabno. Must to do. Enostavno. Zabavno.

Spomnim se, ko so bili moji otroci mali. Oni so se samo usedli za računalnik in delali. Jaz pa sem morala loviti tipke in razmišljati kaj deluje in kaj ne. Pa ne samo to. V letih, ko sem jaz trdila, da smo mi generacija, ki še ne bo rabila delati z računalnikom...so se rojevali otroci, ki sedaj učijo nas.



V letih, ko sem jaz trdila, da smo mi generacija, ki še ne bo rabila delati z računalnikom...so se rojevali otroci, ki sedaj učijo nas. 



 

Pa gremo lepo po vrsti. Kaj deluje in kaj ne deluje. In kaj vse obstaja, kar sploh nisem vedela da obstaJa. Pač to je moj pogled na to, kar sem se naučila :)


Facebook: moraš objavljati ves čas. Če te nekaj časa ni...je kot da bi umrl. Ne obstajaš v času in prostoru. Objave morajo biti marketinško naravnane...pa spet ne preveč, ker to ljudi odbije. Mora biti zabavno, pa spet tudi malo resno. Poznati moraš starostno skupino kupcev, ker jih moraš pravilno ogovarjati.




 

Instagram. Je zelo pomemben. Sicer je tu veliko manj ljudi, ampak je vseeno zelo pomemben. Urejen moraš imeti profil. In znati moraš uporabljati haštage #

Jaz ga že znam #jstmamtegadost



 

Tik tok. Dobr da mam otroke, drugače ne bi vedela, da sploh kaj takega obstaja. Ampak pazi. To ni več za otroke. To je sedaj tudi za nas odrasle. Enominutni filmčki, ki se jih z lahkoto naloži. Da vsem pokažemo kaj znamo. Ali pa kaj ne znamo. Kako zjutraj vstanemo recimo. Ali kako zgledamo brez mejkapa. Pa kako plešemo. Ker to sigurno vse zanima.

Skratka, zadnji čas je, da začnemo. Če me najdete tam na takem filmčku, da ne boste presenečeni ;)




 

E-pošta. Tista pošta, ki je izpodrinila navadno papirnato pošto. Elektronska pošta je spet v modi. Imeti moraš svojo listo prejemnikov. Če je nimaš, je že prepozno za vse, pa kljub temu jo moraš začeti graditi sedaj. In moraš vztrajati in pošiljati. Mora biti zabavno. Pa redno. Samo ne preveč. Ne vem zakaj se ta stavek ves čas ponavlja? Moraš...ampak spet ne preveč...




 

Spletna stran. Brez spletne strani tako in tako ne moreš nič narediti. To je tako kot osebna izkaznica. Ko jo odpreš, ti mora biti v sekundi jasno, kaj je izdelovalec spletne strani hotel povedati in kdo je. Drugače: piši kuči propalo.



 

Blagovna znamka. Graditi moraš blagovno znamko. Da si prepoznaven. Da ljudje prepoznajo tvojo osebnost, produkt, storitev. Da vedo, da obstajaš. Drugače ne obstajaš. Ja. Coca cola jo gradi že celo stoletje. Lahko njim ;) Če bi jo gradil cviček, bi bil tudi tako prepoznaven, se strinjam.




 

Po vsem tem študiju ugotavljam, da sem mrtva. Da sem se spustila v misijo nemogoče.



Včasih smo lahko prebrali knjige kot seks za telebane, pa windows za telebane....zakaj hudirja nobeden ne napiše Marketing za telebane v 20. korakih? Pa ne preveč...veste. Kakih dvajset strani naj bo. Pa razumljivo prosim, da bo tudi naša generacija razumela. Pa veliko slik naj bo, da ne bo dolgočasno. Pa naj bo natisnjena, ker mi še vedno radi primemo liste v roke. Pa obnovljena vsakih 20 dni, ker tako hitro se spreminjajo smernice na trgu. Pa naj bo zabavno, ker drugače ne bo nobeden bral, kaj šele kupil. Ko pogledaš prvo stran ti mora biti takoj jasno, kaj je notri napisano. Večkrat mora biti napisano, da mi to zmoremo tudi sami narediti, pa spet ne prevečkrat, ker bomo drugače mislili, da smo butli. Pa mora biti resna vsebina, pa spet ne preveč, ker drugače ne bo zanimiva.


Mogoče pa le kdo sprejme izziv?



Breda Dular





Featured Posts
Zgodovina
Follow Me
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page