top of page
Cracked Earth

Blog

Ali nam um res pomaga v našem življenju?


Navadno, ko ljudem zastavim to vprašanje..... kar obstanejo in utihnejo. Seveda. Tudi jaz bi, če bi mi nekdo prvič v življenju zastavil tako vprašanje...in še pričakoval odgovor zraven. Zmeda, ki nastane je za mene seveda pričakovana. In tudi odgovor že poznam. Navsezadnje je to moje priljubljeno vprašanje zadnje čase. 'Seveda nam um pomaga v našem življenju. Saj je naš...'! Sledi odgovor.



Če nam um res pomaga v življenju....zakaj potem nismo vsi srečni, zadovoljni, nasmejani, uspešni?

 

Kaj je tisto, kar nas vleče navzdol? Kaj je tisto, da nismo sproščeni? Zakaj se ne moremo ves čas smejati? Zakaj smo žalostni? Zakaj smo veliko časa jezni? Zakaj smo melanholični? Zakaj v nas ni nobenega navdušenja? Zakaj v nas ni niti trohice želje po nečem novem? Zakaj čutimo, da se nam godi krivica?


 

Sama se s skrivnostmi uma ukvarjam že 25 let. 25 let dela na sebi in odkrivanja skrivnosti našega uma.


Odgovor na zgornje vprašanje je precej preprost. Že kar otročje preprost. Mi ljudje imamo radi zakomplicirane stvari. Mislimo, da če je bolj zapleteno in bolj nerazumljivo-večji je učinek. Vendar temu ni tako. Odgovor je:



Um ne dela za nas. Če bi naš um delal za nas, potem bi bilo naše življenje srečno in uspešno.



 

Naš um bi lahko primerjali z majhnim otrokom. Če ga učimo lepega vedenja in moralnih vrednot, se bo otrok temu primerno obnašal. Če se ne bo obnašal tako kot ga učimo, ga opomnemo. Včasih tudi večkrat. Včasih povzdignemo glas. In to ponavljamo, dokler otrok ne osvoji lekcije.


Naš um je kot otrok. 

Če ga vzgajamo - bo vzgojen. 

Če ga ne vzgajamo - bo on vodil nas



 

Kaj se pa zgodi, če otroka ne učimo in ne vzgajamo? To vemo vsi. Delal bo kar se mu zahoče in se sploh ne bo odzival na naše besede in ukaze. Pravimo, da čisto podivja.



Če uma ne vodimo in ne vzgajamo - bo um vodil nas.



 

Kaj je rešitev?


Rešitev je, da naš um začnemo učiti, kako mora razmišljati. Zanimivo a ne? Doslej smo vedno razmišljali, da imamo svoj um pod nadzorom, ker je naš. Pa je res tako? Zakaj bi nam um sporočal ves čas misli kot: nimam denarja, jaz tega ne zmorem, svet je krivičen, nobeden me ne mara.....če je pod našo kontrolo?


Zakaj naš um ne razmišlja takole: uspešen sem, lepa sem, prijazen sem, v moje življenje pritekajo neomejene količine denarja, vse kar vidim v izložbi je moje, sem uspešna, znam rešiti vse izzive...


Če želimo, da naš um razmišlja pozitivno in uspešno - ga moramo tega naučiti.



 

Če se želite učiti z menoj...me kontaktirajte. Vedno sem pripravljena, da skupaj raziščemo vzorce delovanja in poiščemo prave rešitve.


Če pa imate čas, raziskujte. Jaz sem raziskovala 25 let. Ena odličnih knjig za začetek je knjiga, ki jo skoraj vsi poznamo in jo dobite v knjižnici: Louise Hay-Življenje je tvoje.



Breda Dular

Featured Posts
Zgodovina
Follow Me
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page